ZARZĄD CREEPY JAR S.A.

Krzysztof Kwiatek

Akcjonariusz i prezes zarządu Creepy Jar

Współzałożyciel Creepy Jar S.A., od grudnia 2016 r. Prezes Zarządu Spółki, odpowiedzialny za tworzenie koncepcji wizualnych gier i realizację projektów graficznych. Dyrektor artystyczny i jeden
z twórców Green Hell.

 

W latach 2008 – 2016 członek zarządu, współwłaściciel i dyrektor artystyczny Techland Warszawa sp. z o.o. Kierował pracami działów grafiki 2D/3D oraz projektowania poziomów gier przy takich produkcjach jak m.in. Dead Island, Dead Island Riptide, Dying Light, Nail’d i Mad Riders.

 

Współzałożyciel i główny grafik Prominence s.c., w latach 2003-2008 odpowiedzialny za realizację gier GTI Racing, Xpand Rally Xtreme i Dead Island.

 

Karierę zawodową rozpoczął w 2000 r. w firmie L’Art, gdzie zajmował się grafiką 2D/3D, projektowaniem poziomów oraz lokalizacją gier na polski rynek. Współtwórca gry Skoki Narciarskie 2003: Polski Orzeł.

Krzysztof Sałek

Akcjonariusz i członek zarządu Creepy Jar

Współzałożyciel Creepy Jar S.A., od grudnia 2016 r. Członek Zarządu Spółki, odpowiedzialny m.in. za projektowanie i implementację systemów gameplay’owych. Główny programista i jeden z twórców Green Hell.

W latach 2008 – 2016 członek zarządu, współwłaściciel i główny programista Techland Warszawa sp. z o.o.,  nadzorujący techniczną stronę projektów. Zarządzał pracami działu programowania przy takich produkcjach jak m.in. Dead Island, Dead Island Riptide, Dying Light,  Nail’d i Mad Riders.

 

Współzałożyciel i główny programista Prominence s.c., w latach 2003-2008 odpowiadał za realizację gier GTI Racing, Xpand Rally Xtreme i Dead Island.

 

Karierę zawodową rozpoczął w 2000 r. w firmie L’Art, gdzie zajmował się programowaniem. Współtwórca gry Skoki Narciarskie 2003: Polski Orzeł.

 

Certyfikowany Scrum Master. 

Tomasz Soból

Akcjonariusz i członek zarządu Creepy Jar

Współzałożyciel Creepy Jar S.A., od grudnia 2016 r. Członek Zarządu Spółki, odpowiedzialny m.in. za projektowanie i implementację systemów gameplay’owych. Główny programista i jeden z twórców Green Hell.

 

W latach 2008 – 2016 lead zespołu programistów w Techland Warszawa sp. z o.o., odpowiedzialny za pracę działu przy takich produkcjach jak Dead Island, Dead Island Riptide, Dying Light, Nail’d i Mad Riders.

 

Karierę zawodową rozpoczął w 2005 r. jako programista w firmie Prominence s.c., gdzie odpowiadał za realizację gier GTI Racing, Xpand Rally Xtreme i Dead Island.

 

W latach 2015 – 2016 wykładowca Warszawskiej Szkoły Filmowej na kierunku Film i Multimedia, specjalność: Kreacja Gier Wideo.