O NAS

Creepy Jar działa w szeroko rozumianym gamingu specjalizując się w produkcji gier z gatunku survival simulation. Członkowie spółki to doświadczeni gamedeveloperzy, którzy przez 5 lat prowadzili firmę Promienence, gdzie kompleksowo zarządzali projektami.W tym czasie wyprodukowali dla firmy Techland dwie gry i otrzymali od wrocławskiej spółki propozycję utworzenia warszawskiego oddziału – tak powstał Techland Warszawa. Przez 8 lat – jako współwłaściciele firmy – kompleksowo zarządzali nią na poziomie struktury organizacji oraz w obszarach produkcyjnych. Do ich zadań należało m.in. nadzorowanie działów programowania, grafiki i level designu, a także rozbudowa studia poprzez kreowanie polityki personalnej oraz planowanie i realizację budżetu. Warszawski oddział Techland stał się jednym z wiodących producentów gier w Polsce i na świecie. W skład zespołu Creepy Jar wchodzi 11 osób, których kompetencje pokrywają wszystkie obszary niezbędne do produkcji gry. Dodatkowo studio wspomagane jest przez zewnętrznych specjalistów pracujących m.in. nad muzyką, fabułą oraz outsourcingiem wybranych elementów graficznych. Ambicją Creepy Jar jest stworzenie gatunku, który połączy w sobie casualowość gier typu AAA z rozgrywką cenioną przez graczy hardcorowych sięgających po konwencje charakterystyczną dla survival symulatortów. Spółka dedykuje autorskie produkcje komputerom PC oraz konsolom PS4/XboxOne. W przyszłości nie wyklucza możliwości przeportowania gier na inne platformy. Creepy Jar S.A. działa na rynku od 2017 roku.

ZARZĄD

Krzysztof Kwiatek

Akcjonariusz i prezes zarządu Creepy Jar. Studiował w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi na kierunku grafiki komputerowej. Grafiką do gier, która również jest jego pasją, zajmuje się od 17 lat. Swoją karierę zawodową rozpoczął w 2001 r. od stanowiska grafika w firmie L’art. W latach 2003 – 2008 współtworzył firmę Prominence, w której objął stanowisko Lead Artist. W 2008 roku stał się współtwórcą oraz członkiem zarządu Techland Warszawa, gdzie przez ponad 8 lat pełnił funkcję Dyrektora Artystycznego oraz kierował działem Level Art.

Tomasz Soból

Akcjonariusz i członek zarządu Creepy Jar. Studiował na Politechnice Warszawskiej. Programowaniem gier zajmuje się od 2003 roku, początkowo jako programista w firmie Prominence, a od 2008 r., w Techland Warszawa, gdzie zajmował stanowisko Lead Programmer. Jest byłym wykładowcą warszawskiej Szkoły Filmowej na kierunku Film i Multimedia, specjalność: Kreacja Gier Wideo. W spółce Creepy Jar jest odpowiedzialny za projektowanie i implementację systemów gameplay'owych.

Krzysztof Sałek

Akcjonariusz i członek zarządu Creepy Jar. Studiował na Politechnice Warszawskiej. Pierwsze kroki w branży gamedev stawiał w 2000 r. jako programista w firmie L’art. W 2003 roku wraz z obecnymi wspólnikami stworzył firmę Prominence, w której pełnił funkcję głównego programisty. W 2008 roku został współwłaścicielem i głównym programistą w Techland Warszawa, odpowiadając równocześnie za techniczną stronę̨ projektów. Jest certyfikowanym Scrum Masterem. W spółce Creepy Jar jest odpowiedzialny za kodowanie systemów i gameplay'u.